miercuri, 25 februarie 2009

La frontieră


"Proiecte mari, de infrastructură, reieşind din poltica UE de bună vecinatate, n-am văzut", ne spune primarul comunei Babele. "Când intraţi în Ismail dinspre Babele, o să vedeţi un indicator «PAROM» (bac), la dreapta. Mergi pe drumul ăla şi se termină, fără să vezi nimic la capăt... Bacul ar trebui să acopere distanţa Isaccea-Orlovka, dar organele regionale au hotărât ca terminalul ucrainean să fie la Ismail, ceea ce înseamnă pentru noi încă 30 km."
Primarul Grigore Cozma merge destul de des în România. "În general, nu mă plâng, dar faptul că, pe linie dreaptă, pot să trag cu puşca până la Tulcea, dar ca să ajung în Tulcea am nevoie să fac înconjurul lumii, mă face să nu mă simt prea bine", ne mai spune, supărat că prea multe proiecte româno-ucrainene par să fie trase pe linie moartă.

In Jurnalul National din 26 februarie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu